a journey trough countries, places, flavours, and more

Strony

Thursday, 6 September 2012

Beauty of Barcelona

This time by myself.
Tym razem moje spojrzenie

I do not have so many photos from Barcelona. I was too busy discovering night life, evening life:), strange squares, night buses and cava (catalan sparkling wine) xD.
Nie mam zbyt wielu zdjec z Barcelony. Bylam zbyt zajeta poznawaniem nocnego zycia, wieczornego zycia:), dziwnych placow, nocnych autobusow i cavy (katalonskiego wina musujacego) xD

Despite of my social activity  I menaged to see a little bit of Barcelona's beauty.
 Pomimo mojego zycia towarzyskiego, udalo mi sie co nieco Barcelony i jej urody  zobaczyc.
Beetwen the past and the present
Pomiedzy przeszloscia a terazniejszoscia


siesta

city's everyday life/ codzienne zycie miasta

art variation/ odmiany sztuki

12 comments:

  1. Hej- nie wierzę :) Mam identyczne zdjęcie z psem
    :) On tam zawsze leży, taki słodziak :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nawet na mnie nie lypnal wtedy. wyobrazilam sobie ilu turystow go dziennie zaczepia i on biedak ze stoickim spokojem udaje dywan. :)

      Delete
  2. Podoba mi się Twoja Barcelona, nie tylko ta Gaudiego :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dziekuje,ciesze sie, ze odkrylam calkiem moja Barcelone, to miasto ma zdecydowanie niepowtarzalny klimat.

      Delete
  3. Barcelona jest przepiękna, mam nadzieję, że kiedyś tam wrócę...
    fajnie uchwyciłaś ten klimat!

    życie & podróże
    gotowanie

    ReplyDelete
    Replies
    1. prawda? tez mam nadzieje, ze jeszcze bedzie mi dane tam wrocic.

      Delete
  4. Me gusta la originalidad de tu blog. Desde hoy y con tu permiso te seguiré.
    SAludos.

    ReplyDelete
  5. gracias! es un placer recibirte aqui siempre y cando quieras!

    ReplyDelete
  6. Byłam w Barcelonie tylko na kilka godzin. i to najgorsze co można zrobić człowiekowi w podobno pięknym mieście. Przeganiali nas z kąta w kąt w tempie ekspresowym.. tak, że pamiętam tylko stadion, na którym spędziliśmy najwięcej czasu. Finał jest tego taki, że słabo wspominam Barcelonę i w ogóle mnie do niej nie ciągnie..pamiętam tylko okropny upał i zmęczenie po całym dniu. Pewnie kiedyś będzie trzeba zweryfikować złe wspomnienia i jeszcze raz się tam wybrać.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Taka przeganianka, to rzeczywiscie moze zniechecic do wszystkiego. Barcelona ma cudowny, lekko tajemniczy klimat, ja koniecznie chce jej jeszcze!

      Delete
  7. I like the way you have grouped the photos together.

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...