a journey trough countries, places, flavours, and more

Strony

Wednesday, 22 May 2013

Fan page

I have to admit that my Facebook fan page exists almost since I started with my blog, but  first I was not sure if I want  a fan page and second,  I had some issue with setting... Now seems everything is working so:
Welcome to my fan page!
 I would love you to join me here.





Muszę się przyznać, że stronę na Facebooku założyłam już dość dawno, mniej więcej wraz  początkiem bloga, ale po pierwsze nie byłam pewna czy ja takiego fan page chcę, a po drugie miałam problemy z działaniem strony. Teraz wydaję się że wszystko działa jak należy, więc witam serdecznie na moim fan pagu!
Miło mi będzie jak mnie polubicie i od czasu do czasu zajrzycie również na Facebook.






7 comments:

  1. ;) ja wprowadziłam niedawno, ale nie jestem za dobra w te klocki ;)

    ReplyDelete
  2. Hola Monika, me gustaria unirme a tu pagina de fans, pero es que no tengo faceook, lo siento, pero si no te importa seguiré tus entradas desde aquí...me es imposible llegar a tantos sitios!
    SAludos.

    ReplyDelete
    Replies
    1. A mi me agrada mucho que me siguas desde aqui. Saludos!

      Delete
  3. Un saludo, espero que vaya bien la página...un beso desde Murcia...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Gracias, lo veremos y si no, no pasa nada. besos!

      Delete
  4. Moniko, a ja tam jestem nowa, od dzisiaj :)
    O.

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...