a journey trough countries, places, flavours, and more

Strony

Friday, 7 June 2013

Pictures


In the last post I asked you which city was hidden in the pictures.  The answer is: Yes, it was Seville. Bravo Piotr, Bravo Ajka! For today I had planned a post about Seville, but I could not resist to show some pictures from my short, albeit  a very intensive break.
  About Seville I will write soon,  I promise.



W ostatnim poscie  pytałam Was o pewne miasto. Odpowiadam: Tak,  to była Sevilla. Brawo Piotrze (co za spostrzegawczość!), brawo Ajka!
 Na dzisiaj miałam zaplanowany właśnie post o Sevilli, ale nie mogłam się oprzeć pokusie pokazania kilku zdjęć z krótkiego, aczkolwiek bardzo intensywnego, wypadu.
Obiecuję, że o Sewilli napiszę wkrótce.









The intensity of this break consisted of doing nothing:)
Cała intensywność tego wypadu polegała na robieniu niczego:)

22 comments:

  1. Uwielbiam robic nic! Zwlaszcza w takich okolicznosciach!! Gdzie to jest??

    ReplyDelete
  2. Ależ pięknie ... podziwiam .... myślę że to może być Saredgna .... na butelce wody jest napisane 'Aqua' a tak piękne plaże są Włoszech właśnie tam

    ReplyDelete
    Replies
    1. miało być Sardegna ... darn iPhone zawsze mnie poprawia a nie ma pojęcia co :^)

      Delete
    2. ach, ta spostrzegawczosc! jestem pelna podziwu, sherlock holmes by sie zawsydzil:)

      Delete
    3. Monika, bardzo dziękuję .. uwielbiam Twoje zagadki podróżnicze a Twoje zdjęcia są zawsze inspirujące .. i ośmielam się dodać, że 'tus uñas son muy lindas y tus pies tambien' :^)

      Delete
    4. ja ja , muchas gracias. postaram sie o wiecej zagadek w przyszlosci, jak tylko uda mi sie cos nowego zobaczyc.

      Delete
  3. Najlepsze jest to, że nigdy nie byłam w Sewilli, ale skojarzyły mi się 2 rzeczy: palmy w połączeniu z tymi żółtymi kółkami powozów :) A dzis też obstawiam Włochy biorąc pod uwagę gazetę ;) Sardynia lub Kalabria, pewnie Sardynia bo tam łatwiej o low costa

    ReplyDelete
    Replies
    1. o takie male zdjecie i widzisz szczegoly? tak, obstawiasz bardzo profesjonalnie:) To Sardynia.

      Delete
  4. Ależ wspaniałe jasności i przezroczystości!

    ReplyDelete
  5. Increibles fotos..me encantan..la de los pies difuminada y uñas pintadas muy chula..un beso desde Murcia..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Gracias, las unas pintadas son mias:) besos.

      Delete
  6. Strolling along the banks of sea is a treat for all the senses.

    I look forward to the next entry, of the beautiful city of Seville.

    A kiss.

    http://ventanadefoto.blogspot.com.es/

    ReplyDelete
  7. Ale Ci było fajnie! I woda taka przezroczysta że chce się wejść i nie wychodzić. Czekam na relację z Sewilli bo pomimo tego, że jeszcze tam nie byłam, to kocham to miasto:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. z Sewilla doskonale rozumiem:) woda byla troszke za zimna jak na moj gust, ale pewnie cieplejsza niz w baltyku w lipcu:)

      Delete
  8. Magnifica serie de imagenes... Me gustan mucho

    Un saludo

    ReplyDelete
  9. przepięknie! Ile bym dała znaleźć się na takiej plaży i wykąpać się w takiej wodzie!

    ReplyDelete
    Replies
    1. woda byla troche zimnawa jak na czerwiec, ale i tak bylo pieknie. pozdrawiam serdecznie!

      Delete
  10. Zdjęcia bardzo energetyczne :)
    O.

    ReplyDelete
  11. Patrząc na te zdjęcia rozmarzyłam się niemiłosiernie :)

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...