a journey trough countries, places, flavours, and more

Strony

Sunday, 16 June 2013

Pierwsza rocznica


Pierwsze urodziny bloga!


 Prezent czeka!


Mam dla Was pięknie wydaną książkę kucharską inspirowaną Hiszpanią. Jej autorem jest José Pizarro, hiszpański szef kuchni, pracujący w Londynie.
Autorką zdjęć jest Emma Lee. Książka jest w języku angielskim.

''In Spanish Flavours, Pizarro journeys across Spain, collecting his favourite regional ingredientes to combine into stylish dishes that are easy to recreate at home. He celebrates the classic Spanish dish, but also focuses on his twist on classics and modern interpretations, adding his flair and passion to every recipe. Pizarro is the ambasador of Spanish cooking in the UK, emphasing that good-quality ingredients and simple combinations are key to enjoyable, fuss-free cooking.''

 Jak ją zdobyć?
Oczekuję Waszych opinii, sugestii, inspiracji, krytyki, pomysłów na wyjazdy...wszystkiego, co związane z tematyką bloga. Najciekawszy komentarz zostanie nagrodzony.
 Książkę wyślę pocztą, niestety mogę wysłać tylko do Europy.

I have for you a beautiful cookbook inspired by Spain. Its author is José Pizarro, the Spanish chef working in London. The photographer is Emma Lee.

''In Spanish Flavours, Pizarro journeys across Spain, collecting his favourite regional ingredients to combine into stylish dishes that are easy to recreate at home. He celebrates the classic Spanish dish, but also focuses on his twist on classics and modern interpretations, adding his flair and passion to every recipe. Pizarro is the ambassador of Spanish cooking in the UK, emphasising that good-quality ingredients and simple combinations are key to enjoyable, fuss-free cooking.''

 How to get it?
I am look forward your feedback, suggestions, inspirations, criticism, trip ideas...well, everything related to the topic of the blog. The most interesting comment will be the winner. 
I will send the book by post, unfortunately I can send only to Europe.

 I na koniec ciekawostka~: hiszpaśkie Google świętuje  dzisiaj tysiąclecie Granady/
At the end some curiosity: the Spanish Google celebrate today the millennium of Granada.


9 comments:

  1. Ja, jako osoba z gotowaniem lekko na bakier komentuję pozakonkursowo - niech książka idzie do kogoś, kto z niej zrobi większy użytek :))))
    Choć wygląda kusząco!
    Rady?
    Bądź sobą. Robisz piękne zdjęcia. Aż się chce tam pojechać.
    Możesz tylko zwiększyć częstotliwość :)
    Wszystkiego dobrego i miłego dalszego blogowania :)

    ReplyDelete
  2. Za tę książkę dałabym się pociąć, posolić a na koniec popieprzyć i już od samego patrzenia zakręciło mi się w głowie i straciłam wenę! ;) Zacznę od tego, że jestem szczerze zaskoczona, że Twój blog obchodzi 1 (?!) urodziny, bo mój ma ze 3 lata a mam wrażenie, że jestem z Twoim od początku istnienia mojego :) Nie będę nic krytykować, bo nie mam czego, jedyne czego mi brakuje to nieco więcej zdjęć z wpisów na głównej (np. 2 lub 3 zamiast tylko jednego). Uwielbiam w Twoim blogu to, że jest jasny, przejrzysty i porażająco kolorowy. Lubimy podobne klimaty, cenimy podobne smaki a wiele Twoich miejsc, myślę, że od razu stałoby się moimi. Z przyjemnością leniuchuję z Tobą na rozgrzanych słońcem plażach i spaceruję po śnieżnym lub deszczowym Londynie. Wielką radość sprawiła mi możliwość napisania akurat dla Ciebie o mojej ukochanej Lizbonie. Kilka razy już myślałam o tym, że fajnie byłoby usiąść z Tobą na ławce, wyciągnąć z pojemnika piknikowego pasteis de nata i przegadać całe popołudnie o Portugalii, Hiszpanii oraz stanowczo za drogim irlandzkim piwie. Nie mówię tego by wymusić nagrodę ;) po prostu myślę, że miałybyśmy mnóstwo wspólnych tematów a w czasie rozmowy zrodziłoby się zupełnie naturalnie mnóstwo podróżniczych pomysłów. Życzę Ci wielu kolejnych urodzin bloga, w których z przyjemnością będę Ci nadal towarzyszyć i rozwiązywać zagadki z serii GDZIE ZROBIŁAM TO ZDJĘCIE? ;)

    ReplyDelete
  3. Najlepszego na roczek, choć wydaje mi się, że jesteś tu od zawsze ;)
    Moja jedyna sugestia, a właściwie postulat, to więcej zdjęć ;), bajecznie kolorowych, naznaczonych Twoją wrażliwością, pełnych smaków i niepokojąco kuszących miejsc, w których mnie jeszcze nie było i po których bez względu na porę dnia i nocy mogę dzięki Tobie podróżować. No i ciut więcej słowa pisanego, choć i tak dziękuję, że dzięki mojemu marudzeniu są już tu literki w języku ojczystym (nigdy nie rozumiałam, dlaczego nie w matczynym), w każdym bądź razie na roczek Twój pierworodny mógłby mieć nieco większy zasób słów ;)

    ReplyDelete
  4. No to 100 lat, 100 lat śpiewam Ci dzisiaj z całych sił:). Skoro można wysuwać postulaty to i ja swój wysunę - zwracam się z uprzejmą prośbą o zamieszczanie większej ilości zdjęć. A prośbę swą motywuję tym, że ...no poprostu fajnie by było, jak by ich więcej było ooo:).I może częściej trochę pisać się da co? :).A korzystając z okazji życzę Ci wielu fajnych wyjazdów,kierunków nie będę Ci sugerować bo sama wiesz najlepiej gdzie byś chciała dotrzeć. Rozmachu w marzeniach, odwagi w ich spełnianiu - tego Ci życzę w tym wyjątkowym dniu.

    ReplyDelete
  5. Te felicito por tu primer cumpleaños en el blog. Deseo que continúes publicando de igual forma, es un placer tenerte como amiga.

    Un beso.

    http://ventanadefoto.blogspot.com.es/

    ReplyDelete
  6. Moniko, wszystkiego dobrego i gratulacje z okazji pierwszej rocznicy :)
    Bloguj dalej. Miło tu u Ciebie :)
    O.
    Ps. Ja podobnie jak Fidrygauka, też poza konkursem (Moja przyjaciółka Hiszpanka podsyła mi książki o hiszpańskiej kuchni ;)). Niech prezent przyniesie wybranej osobie radość :)

    ReplyDelete
  7. serdeczne gratulacje i życzenia wielu inspirujących podróży i przepięknych zdjęć (te u Ciebie są zawsze) i interesujących zagadek :^) .. bardzo się cieszę, że natrafiłem na tak inspirujący blog i jego inspirującą autorkę :^)

    piękna książka .. jestem z oceanem więc tylko pokibicuje szczęśliwej wybrance/kowi

    i jak tu nie uwielbiać google w róznych językach 'Voy a tener suerte' i tego Ci życzę :^)

    pozdrawiam bardzo ciepło :^)

    ReplyDelete
  8. oby więcej takich rocznic !
    piękna nagroda dla wybrańca, a mi jest zawsze miło do Ciebie zaglądać i oglądać, mogłabym chcieć tylko więcej :D

    ReplyDelete
  9. Gratuluję I urodzin i wszystkiego najlepszego. Mój blog niedawno również obchodził pierwsze urodziny. Uważam, że najważniejsze powinno być to abyś się spełniała - pisząc, prowadząc bloga.Nie robiła nic na siłę tylko pisała wtedy kiedy masz wenę a nie wtedy gdy pomyślisz "dawno nie pisałam, trzeba by coś dodać". Osobiście uwielbiam oczywiście podróże i Hiszpanię. Dlatego też mógłbym czytać o Hiszpanii w nieskończoność :)

    Pozdrawiam.

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...