a journey trough countries, places, flavours, and more

Strony

Sunday, 30 June 2013

The winner is...

Czas ogłosić do kogo powędruje urodzinowy prezent.
Przede wszystkim jednak dziękuję bardzo za komentarze rady i życzenia.
Będe się starała wstawiać więcej zdjęć i pisać troszkę więcej niż jakieś dwa zdania.
Co do częstotliwości publikacji, tutaj nic obiecać nie mogę. Pracuję i studiuję na pełnych etatach,a czasem jeszcze pełniejszych:)

Ale do rzeczy.
Bardzo jest mi  przyjemnie ogłosić , że książka powędruję do Agnieszki z Życie jest podróżą  w podziękowaniu za jej  wzruszjący komentarz. 

Za tę książkę dałabym się pociąć, posolić a na koniec popieprzyć i już od samego patrzenia zakręciło mi się w głowie i straciłam wenę! ;) Zacznę od tego, że jestem szczerze zaskoczona, że Twój blog obchodzi 1 (?!) urodziny, bo mój ma ze 3 lata a mam wrażenie, że jestem z Twoim od początku istnienia mojego :) Nie będę nic krytykować, bo nie mam czego, jedyne czego mi brakuje to nieco więcej zdjęć z wpisów na głównej (np. 2 lub 3 zamiast tylko jednego). Uwielbiam w Twoim blogu to, że jest jasny, przejrzysty i porażająco kolorowy. Lubimy podobne klimaty, cenimy podobne smaki a wiele Twoich miejsc, myślę, że od razu stałoby się moimi. Z przyjemnością leniuchuję z Tobą na rozgrzanych słońcem plażach i spaceruję po śnieżnym lub deszczowym Londynie. Wielką radość sprawiła mi możliwość napisania akurat dla Ciebie o mojej ukochanej Lizbonie. Kilka razy już myślałam o tym, że fajnie byłoby usiąść z Tobą na ławce, wyciągnąć z pojemnika piknikowego pasteis de nata i przegadać całe popołudnie o Portugalii, Hiszpanii oraz stanowczo za drogim irlandzkim piwie. Nie mówię tego by wymusić nagrodę ;) po prostu myślę, że miałybyśmy mnóstwo wspólnych tematów a w czasie rozmowy zrodziłoby się zupełnie naturalnie mnóstwo podróżniczych pomysłów. Życzę Ci wielu kolejnych urodzin bloga, w których z przyjemnością będę Ci nadal towarzyszyć i rozwiązywać zagadki z serii GDZIE ZROBIŁAM TO ZDJĘCIE? ;)


Agnieszko, sprawdź swoją skrzynkę odbiorczą!


Jeszcze raz dziękuję wszystkim za wspólną zabawę.  Mam nadzieję, że zostaniecie ze mną przez kolejny rok.



Time to announce my My first Anniversary winner.

First of all, thank you very much for your comments and wishes.

I'll try to insert more pictures and write a little more than only two sentences for each post.
Refers to  the frequency of publication,  I can not promise anything. I work and study full-time, even sometimes more than that:)


I am very pleased to to announce that the book is going  to Agnieszka from http://cale-zycie-w-podrozy.blogspot.co.uk/.


I hope all of you will visit my blog for another year. Thank you very much.




6 comments:

  1. Dziękuję, cieszę się baaaaardzo :)

    ReplyDelete
  2. gratulacje dla Agnieszki, komentarz przedni ! ;)

    ReplyDelete
  3. Myślę, że teraz masz zamiar podjąć. niektóre święta. Mam nadzieję, że udało nam się dostać kurs zatwierdzony.

    Całować

    http://ventanadefoto.blogspot.com.es/

    ReplyDelete
  4. Muy bonitas las fotos...muy original..te mando un beso desde Murcia...

    ReplyDelete
  5. zostaniemy bez względu na losowanie, a książka powędrowała w dobre ręce ;), jeszcze raz najlepszego i owocnego blogowania ;)

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...