a journey trough countries, places, flavours, and more

Strony

Wednesday, 14 August 2013

South Wales



Krótka fotograficzna relacja z mojego wyjazdu do Walii.
Wyjazd nie był specjalnie planowany, ot dowiedziałam się na tydzień przed, że będę miała trzy dni wolne. Rozważałam nawet przez chwilę, że w tym czasie mogę nadrobić zaległości, zająć się szukaniem nowej pracy i takie tam. Znając jednak siebie, wiem dobrze, że spędziłabym te trzy dni nie robiąc zupełnie niczego. Rozwiązaniem było  pojechać gdzieś, najlepiej tam, gdzie mnie jeszcze nie było. Czytałam niedawno całkiem relacje u Mo. o Walii, może tam?


Połudnowa Walia wywarła na mnie ogromne wrażenie, jestem pozytywnie zaskoczona tym, co ma do zaoferowania ta kraina. Widoki  iście bajkowe, tu średniowieczny zamek, tu zatoczka, tu domek, tu lasek...Przez niecałe trzy dni, nie udało mi się zobaczyć dużo, ale po tym co zobaczyłam, jestem przekonana, że tam jeszcze wrócę, niekoniecznie w to samo miejsce, ale do Walii tak, jak najbardziej.





 


Pogoda, jak widać na załączonych obrazkach,  zmienna bardzo, doszło do tego, że w pełnej desperacji chwili, gotowa byłam kupić puchową kurtkę, nie przekonywały mnie argumenty jakiejś pani obok (dziecku tłumaczyła, nie mnie), że bawimy się na dworze, bo przecież nie pada (!!!).
 Temperatury wahały się pomiędzy 20 i 11 stopni Celsjusza. 

14 comments:

  1. przepiękne zdjęcia Monika .. pierwsze i ostatnie bajka słoneczne pozdrowienia :^)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Widze, ze nie tylko ja uwielbiam morze:) W koncu widze te same kolory, co w naturze.

      Delete
  2. Jeszcze do Szkocji nie dotarłam a już zaczynam się chyba do Walii pakować!

    ReplyDelete
  3. Como me gusta el mar...De todas me quedo con ese agua plateada de la primera es preciosa!!
    Un beso.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Y a mi. La verdad es que la primera me encanta! Besos.

      Delete
  4. Great job. Interesting post.
    We send hugs. Greetings.
    Patricia and Daniel. :)

    ReplyDelete
  5. Tak tak, musisz koniecznie wrócić do Walii :). Nie sposób być tam i nie mieć chęci na więcej. Walia rozbudza apetyt :)

    ReplyDelete
  6. Cudowne zdjęcia, marzy mi się od dawna taka pustelnia:)

    ReplyDelete
  7. Pięknie. Właśnie takie klimaty chciałabym zobaczyć:)

    ReplyDelete
  8. Mnie się Walia bardzo spodobała :)
    Piękne zdjęcia!
    O.

    ReplyDelete
  9. Piękne zdjęcia. Miałam niedawno okazję oglądać Walię z okien autokaru jadąc do Irlandii z Londynu. Mam nadzieję, że będzie mi dane kiedyś pojechać do Walii na dłużej i zobaczyć dużo więcej. Pozdrawiam :)

    ReplyDelete
  10. trochę irlandzka ta Walia :)

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...