a journey trough countries, places, flavours, and more

Strony

Saturday, 17 January 2015

Spacerem po Bedford




Bedford leży sobie na południowym wschodzie Anglii około 80 kilometrow na północ od Londynu i jest  stolicą hrabstwa Bedfordshire. I w sumie tyle, co wiem o tym mieście. W Bedford byłam dwa razy dosłownie na dwie godziny. Wiele o mieście powiedzieć nie mogę, oprócz tego że byłam zdziwiona pozytywnie raczej jego wyglądem. Nic spektakularnego, ale sprawia przyjemne wrażenie.















A przy najbliższej okazji postaram dowiedzieć się czegoś więcej o co bardziej interesujących miejscach w Bedford.



43 comments:

  1. Bardzo przyjemne, sympatyczne - i kolorowe miasteczko :)
    Takie przynajmniej ja odnoszę wrażenie :)

    ReplyDelete
  2. Podobają mi się angielskie miasta...i to również jest w swym angielskim stylu bardzo interesujące i zadbane....

    ReplyDelete
    Replies
    1. Z tego co widzialm, rzeczywiscie jest dosc zadbane.

      Delete
  3. Długo wzbraniałam się przed odwiedzinami w Wielkiej Brytanii, bo zostawiałam na później ze względu na dostępność połączeń, bo północ, a mnie ciągnęło na południe, bo stereotypy, bo obawy przed komunikacją (język angielski, którym wydawało mi się łatwiej dogadać się z każdą inną nacją), a kiedy odwiedziłam (dotąd jedynie Londyn i Edynburg) często myślę o powrocie i to nie tylko z powodu West Endu (kocham musicale), ale ze względu na klimat, łatwość komunikacji i tej przestrzennej i językowej, życzliwość tubylców względem gości, no i bezpłatne galerie.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Bezplatne galerie i muzea to jest to:) Tez zawsze mnie ciagnie na poludnie, ale w Wielkiej Brytanii zadziwiajaco tez dobrze sie czuje.

      Delete
  4. ⋰˚هჱܓ
    Passei para uma visita.
    Amei a foto reportagem.

    Ótimo fim de semana!
    Muita paz e muita luz!
    Beijinhos do Brasil.
    ⋰˚هჱ✿⊱·.

    ReplyDelete
  5. Właśnie. Ja też nie mogę za wiele powiedzieć na temat Bedford. Może słyszałem o tym mieście z raz,dwa. Ale racja ładnie w nim :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ja mieszkam na tyle blisko, ze az wstyd nic nie wiedziec :)

      Delete
    2. W sumie to prawda, że masz całkiem blisko :)

      Delete
  6. Uchwycilas klimat miasta. Pieknie, bo miasto widziane w ten sposob przyciaga.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mam nadzieje, ze uchwycilam:) Lubie takie skrawki.

      Delete
  7. Wspaniałe miejsce do spacerów, chętnie spędziłabym tam parę dni. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Pozostaje tylko wsiasc w samolot i leciec :)

      Delete
  8. Mam tam rodzinę, ale jeszcze nie miałam okazji ich odwiedzić. Wygląda całkiem fajnie to miasteczko.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Moze po mojej 'rekomendacji' sie skusisz i odwiedzisc rodzine?

      Delete
  9. Jakie to słodko-brytyjskie w każdym calu :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Slodko-brytyjskie? Brzmi strasznie :)

      Delete
  10. W dniu podróż, w tym mieście, przynieść wspaniałe obrazy.

    Pocałunki

    ReplyDelete
  11. Takie typowo brytyjskie, urocze :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ee, mi sie ten hotel Labedz bardziej z Wlochami kojarzy :)

      Delete
  12. Rzeczywiście bardzo miły odbiór tego miasta, wszystko wydaje się być takie dopieszczone. Pozdrawiam:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Postaralam sie :) Pozdrawiam rowniez.

      Delete
  13. Captas siempre muy buenos detalles. Espectacular esa cara en la pared.
    Buen domingo;))
    Un beso

    ReplyDelete
  14. Rzeczywiście, bardzo tam przyjemnie i chyba romantycznie :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hm, ja zadnej romantycznej przygody nie mialam w Bedford, ale kto wie? :))

      Delete
  15. Powiało latem. Bardzo tam spokojnie, na długie spacery wręcz wymarzone miejsce! Pozdrawiam!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Powialo. O, tak spacerowac jest gdzie, nawet mysle, ze i zima :) Pozdrawiam.

      Delete
  16. Hola Monika, Bedford parece una ciudad muy tranquila y muy bonita. Me gusta como nos la muestras y la cantidad de detalles que aparecen en tos fotográfias.
    Saludos,

    ReplyDelete
    Replies
    1. A mi, me parecio bastante bien la ciudad. Gracias. Besos

      Delete
  17. Bardzo ładne miasto, bardzo zadbane i kolorowe. Takie chyba typowo angielskie.
    Pozdrawiam :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tak, mysle ze dosc typowe :) Pozdrawiam rowniez.

      Delete
  18. Bardzo ciekawe miejsce. I jakże zadbane. Pozdrawiam

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ukwiecone, czyste i jeszcze w pelnym sloncu (no, dobra- angielskim, nie przesadzajmy z tym pelnym:) Pozdrawiam rowniez.

      Delete
  19. Aprovechaste con la cámara muy bien el tiempo que estuviste en esta localidad, has sacado mucho de su encanto a través de las fotos que nos muestras

    Abrazos

    ReplyDelete
  20. Bardzo sympatyczne wrażenie sprawia - wybrałbym się!

    ReplyDelete
  21. i tak nam po oczach letnimi zdjeciami!! ;)

    ReplyDelete
  22. Uwielbiam takie angielskie klimaty. Świetne zdjęcia.

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...